Gyengénlátók számára
Kerttechnika
Felhasználónév:
Jelszó:

Kosara jelenleg üres.

Részletes keresés

Termékkatalógus
Akciók
Apróhirdetések
Főoldal
 
Gyártók listája:
STIHL
VIKING
MTD
GARDENA
AL-KO
HONDA

Szolgáltatásaink
Magunkról
Magazin, cikkek, hírek
Vásárlói tájékoztató (ASZF)
Szállítási feltételek és díjak
Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
Adatvédelmi nyilatkozat
Ügyfélszolgálat
Elérhetőségeink
Vendégkönyv
Partnereink
Az Ön véleménye honlapunkról



 
A vendégkönyvben való hozzászóláshoz be kell lépnie!
Amennyiben még nem regisztrálta magát, kérjük töltse ki egyszerű adatlapunkat!





Szabó László 2008-08-06 23:09 | 59.
Tisztelt Lékai Gyula Úr!

Min t bárfmelyik cég, vagy intézmény, így a Szabó Kerttechnika is fenntartja magának a jogot, hogy üzletszabályzatát módosítsa.

Korábban valóban volt lehetőség a megrendelt terméket bármelyik üzletünkben átvenni, azonban 2008. július 15.-én módosítottuk vásárlási feltételeinket, amiről részletesen "Vásárlői tájékoztatónkban" olvashatott. A díjmentes üzembehelyezési lehetőség is ettől az időponttól szünt meg.
A fenti változásnak az oka az volt, hogy közvéleménykutatást végeztünk kedves vásárlóink körében arról, hogy az alacsonyabb árat, vagy a díjmentes szolgáltatásokat választják-e szívesebben. A megkérdezettek többsége az alacsonyabb árat választotta. Ennek megfelelően a fenti időponttól megszüntettük díjmentes szolgáltatásink egy részét, egyúttal fokozatosan diszkontárakra tértünk át. Természetesen a korábban megszokott szolgáltatásaink igénybe vételére ezután is van lehetőség - külön díj megfizetése mellett.
Fűnyíró traktorok megrendelése esetén az üzembe helyeztés munkadíja jelenleg is díjtalan.

Úgy gondolom, hogy nem voltunk inkorrektek, hisz a változásokról látogatóinkat előzetesen tájékoztattuk. Döntésünk helyességét igazolja, hogy a diszkontáraknak köszönhetően a megrendelések száma jelentősen emelkedett.

Honlapunk és Webáruházunk több, mint 1000 oldalból áll. Ezen oldalak módosításán, javításán folyamatosan dolgozunk, ami egy ideig még eltart. Ezért elnézhést kérünk minden kedves látogatónktól.
 
Z.Penta 2008-07-22 14:15 | 58.
Tisztelt Szabó László Úr!

Cégük félretájékoztatott. Az Önöknél megrendelt terméket, írásos vállalásuk ellenére nem vehetem át sümegi boltjukban. Ugyancsak vállalásuk ellenére az ingyenes összeszerelést is megtagadták.
Ma a 30/2885048 számról tájékozatott minerről kollégájuk. Inkorrekt kereskedőhöz méltatlan magatartás az Önöké.

Lékai Gyula - Zalaegerszeg
 
Szabó László 2008-06-26 20:47 | 57.
Kedves OMGI!

Igyekszünk folyamatosan készleten tartani főleg a keresettebb termékeket, de a készletek folyamatosan változnak, így néha sajnos előfordul, hogy valami hiányzik, és sajnos előfordul az is, hogy beszállítóink is késlekednek néha.

Hodje el, én is szomorú vagyok, hogy azonnal nem tudtuk kiszolgálni, de remélem hamarosan megérkezik a várt termék, és sokáig örömét leli benne.

Elnézést a késedelemért ígérem, hogy a tőlünk telhetőt megtesszük.

Üdvözlettel:

Szabó László
 
Szabó László 2008-06-26 20:41 | 56.
Kedves tomking!

Nagyon köszönöm elismerő szavait. Különösen azért, mert szakmabélitől méginkább jól eső érzés, hisz ha valaki, akkor a szakemberek tudják igazán, hogy mennyi munka és odafigyelés és folyamatos munka kell egy honlap működtetéséhez.

Mégegyszer köszönöm, tisztelettel

Szabó László
 
OMGI 2008-06-09 09:59 | 55.
T. Cím!
Sajnálom, hogy negativ üzenetet kell küldenem.
Az alábbi jelentkezésemet követően, miután 10 napig nem jött válasz többszöri telefonálás után a terméket megrendeltem, majd vártam a szállítást, -de hiába.
Ujabb telefonok, majd kiderült, hogy a német szállító "nem szállít".
A vásárlástól telefonon keresztül elálltam. Úgy gondolom, egy magára adó internetes kereskedelmi cégnek is i l l i k az esetleges vásárlót megkeresni, -különös figyelemmel arra is, hogy a bejelentkezéskor meglehetősen széleskörüen kikérik a személyes adatait.
Ha pedig hirdetnek egy terméket, szerintem gondoskodniuk kell arról, hogy az valóban kapható is legyen.
Egyébként hasonló terméket egy hárombetűs üzlethálózat olcsóbb áron kínál, gyűjtőzsákkal együtt, -nyilván a minőség gyengébb lehet. SAJNÁLOM! P. Ágnes
 
OMGI 2008-05-07 00:16 | 54.
T. Szabó Úr!
Hosszú idő óta keresek egy "emberi erővel" működő, kicsit hobbynak tűnő, kézzel tolható fűnyírót. Skandináviai tapasztalatból tudom, hogy az AL-KO Comfort 38 Soft Touch Kézi fűnyírók jók, ezért kérdezem, van-e Önöknek ilyen jelenleg raktáron, mennyibe kerülhet a szállítási költsége (Székesfehérvár közelébe), és mennyi idő alatt kaphatom meg, ha megrendelem. Az is érdekelne, ha személyesen értemehetnék Tatabánya-Bicske-Székesfehérvár közelben.

Előre is megköszönöm a válaszukat, üdvözlettel: P. Ágnes
 
tomking 2008-05-05 17:50 | 53.
Kedves Szabó László!
Gratulálok a weboldalhoz és a webáruházhoz! Tudom, hogy rengeteg energiába kerül egy ilyet összehozni. Nagyon jó a design, a zöld alap telitalálat, a fotók igényesek, egységesek, a betűméretek is jól eltaláltak. Számomra (designnal foglalkozom, de fűnyírót venni néztem be) áttekinthető és jól működő az egész rendszer, szívesen böngészek ilyen igényes oldalakat. Nagyon jó, hogy részletes leírás van a termékekről, és megtaláltam a kerti gépek karbantartásával foglalkozó részt is. Tehát őszintén, le a kalappal... Minden jót kívánok!
Üdv: Tamás
 
Szabó László 2007-10-05 11:14 | 52.
Tisztelt Moór Gábor Úr!

A fűnyíró traktor 2. meghibásodásakor a hiba oka nem az volt, mint az első esetben.
Alkatrészhiány miatt valóban egy kicsit elhúzódott a javítás, ezért a gyártó nevében is elnézést kérünk. A jó hír azonban az, hogy a traktor elkészült, a mai nap folyamán megtörténik a kiszállítás.

Elnézésér kérve, tisztelettel:

Szabó László
 
moorgabor 2007-10-01 10:50 | 51.
Tisztelt Szabó László Úr!

2007 tavaszán vásároltam Önöknél egy Bolens fűnyíró traktort. Sajnos a gép rövid időn belül meghibásodott. Önök beszállították, és javították. A tényleges hiba feltárása azonban nem sikerült, ezért újfent jeleztem ezt Önök felé. Kollégái -tekintettel személyes beszélgetésünkre- intézkedtek, és ismét beszállították, jelenleg is javítják.

Előfordul még új gépnél is a meghibásodás, és Ön tényleg korrekt módon intézkedett, amikor már Önhöz kellett fordulnom, ezt köszönöm. Viszont a gépet mintegy 5 hétig tudtam csak használni, több hónapon keresztül csak áll. Pont amiért vásárlás mellett döntöttem, azt a munkát nem tudtam elvégezni, bérmunkbába kellett elvégeztetnem. Számításaim szerint jövőre túladtam volna a gépen, tekintve, hogy két nyár miatt lett volna rá szükségem, így gazdaságos lett volna. Ebből az egyik már eltelt, az idei munkát befejezte a vállakozó, a költségeim a kiesés miatt kicsit elszabadultak.

Kérem segítsen abban, hogy valami megoldást találjunk a helyzetre. Nem ismerem a szerződésüket, de akár a beszállító bevonásával is, de szeretnék valami megoldást. Ne értsen félre, Önök felé él a bizalmam, ezért is fordulok Önhöz.

Segítségét előre is köszönön, tisztelettel:

Moór Gábor
 
Szabó László 2007-08-05 13:20 | 50.
Tisztelt dinnyesi!

Soha nem tettem olyant, hogy mások babérjaival ékeskedjem! Azok a cikkek, amelyek alatt az én nevem szerepel, azokat valóban én írtam. Ha ezekkel a cikkekkel más honlapokon is találkozozz, kérem jelölje meg, hogy melyik cikket hol látta - és a szerzői jogokért valóban el fogok járni, ugyanis tőlünk töltötték le!
Amelyek alatt a Szabó Kerttechnika név olvasható, azokat a cikkeket valamelyik kollégám írta, aki ezt név nélkül szeretné megtenni, egyébként többen vannak akik a saját nevükön jelentettek meg cikkeket.
Ahol forrásként megjelöltönk szerzőt, e szerzők engedélyével jelentek meg a cikkek.

Vádaskodás helyett jobb lenne, ha konkrétan megjelölné mely cikk(ek)re gondol?

Más! A vendégkönyvben szereplő hibás linkre vonatkozó bejelentését megköszönve intézkedem a webmester felé a hiba kijavítása érdekében. Még egyszer köszönöm!

Szabó László
 

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

 






DHTML Menu / JavaScript Menu Powered By OpenCube